A hatékony vállalati kommunikáció lehetőségei

A kommunikáció története egyidős az emberiséggel.

Már a barlanglakók is próbálták valahogy kifejezni magukat – gondoljunk csak a barlangrajzokra, amelyek talán azt próbálták üzenni a többieknek, hogy „Nézd, ma mekkora mamutot fogtam!” vagy „Ne gyere ide, itt lakik egy medve!”. Ahogy az emberiség fejlődött, úgy vált egyre kifinomultabbá a kommunikáció formája is. A füstjelektől a postagalambokig, majd a távírótól a mobiltelefonokig és az internetig – az emberek mindig új módszereket találtak arra, hogy üzeneteiket minél gyorsabban és pontosabban célba juttassák.

Viszont a kommunikáció nemcsak információt közvetít, hanem bizalmat is épít vagy éppen rombol, ha nem megfelelően van megfogalmazva. Ezért egy jól átgondolt kommunikációs stratégia nemcsak megelőzi a zűrzavart, de lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy hatékonyabban működjenek, ügyfeleikkel szorosabb kapcsolatokat építsenek, és végső soron nagyobb sikereket érjenek el.

A GINOP_PLUSZ-1.2.1-21 projekt keretében a Hajdu Kft. a CONTROLL Holding Zrt. szakértelmére támaszkodott, hogy fejlessze médiakommunikációs stratégiáját. A Hajdu Kft., amely hosszú múltra tekint vissza a logisztikai és fuvarozási szolgáltatások terén, most egy új szintre lépett a kommunikáció terén is.

A CONTROLL Holding Zrt. célja az volt, hogy a Hajdu Kft. kommunikációs tevékenységeit úgy fejlessze, hogy azok ne csak megfeleljenek a nemzetközi szabványoknak, de egyúttal erősítsék a cég piaci jelenlétét és versenyképességét is. A projekt során átfogó médiakommunikációs tanácsadást nyújtottunk, amely magában foglalta a kommunikációs terv kidolgozását, a sajtóközlemények megírását és terjesztését, valamint a nyomtatott és elektronikus marketinganyagok elkészítését is.

Az ISO 9001 és ISO 14001 szabványokra épülő tanácsadás biztosította, hogy a Hajdu Kft. kommunikációja átlátható, következetes és a legmagasabb minőségi követelményeknek megfelelő legyen. Ez nemcsak a belső folyamatokat erősíti, hanem a cég külső megítélésére is pozitív hatással van.

Az együttműködés eredményeként a Hajdu Kft. kommunikációja professzionálisabbá vált, és jobban igazodik a piaci elvárásokhoz. A CONTROLL Holding Zrt. büszke arra, hogy részt vehetett ebben a projektben, és hozzájárulhatott a Hajdu Kft. sikeréhez.