Cégünk

A CONTROLL Holding Tanácsadó Zrt-t azok számára alapítottam, akik tisztában vannak vele, hogy a minőség több, mint egy tulajdonságot leíró fogalom - A MINŐSÉG MAGA AZ ÜZLET.

Controll Zrt. - Kormány Tamás

A minőséggel való kapcsolatunk egész életünket végigkíséri. Családunk, vállalkozásunk, termékünk, szolgáltatásunk minősíti partnereinken keresztül vezetői - irányítói munkánkat, különösen az alkalmazott módszereinket, vezetési technikánkat. A Controll Holding Zrt-t 1989-ben azért hoztam létre, hogy segítsem azokat, akik számára a minőség mindennapi életük mozgatórugója. Azokkal dolgozunk együtt, akik soha nem rendelik alá magukat a mások által megfogalmazott irreális céloknak, hiszen ők maguk jelentik a mintát mások számára.

A CONTROLL Holding Tanácsadó Zrt-t 1989-ben alapítottam és néhány évi létszám- és tevékenység-fejlesztést követően már meghatározóan voltunk jelen a hazai tanácsadói piacon. Új stílust és tanácsadási tevékenységet hoztunk létre, ezáltal képesek voltunk megelőzni Európa jelentős külföldi tanácsadó cégeit, akik Magyarországon próbáltak projektekben részt venni.

Az első multinacionális vállalatok nagy része, akik a '90-es évek elején tőkét helyeztek el Magyarországon (IKEA, SUZUKI, McDonald's, SANOFI), igénybe vette tanácsadói szolgáltatásainkat. Büszkék vagyunk arra, hogy 1995-ben elindított közigazgatási ágazatunk közel 900 önkormányzattal és polgármesteri hivatallal van kapcsolatban a pályázatírástól az oktatásokon át a szervezetfejlesztési (ISO 9001, ISO 14001, ISO 50001, ISO/IEC 20000, ISO 27001, IATF 16949:2016, AQAP 2110, HACCP, CAF) tevékenységeik elvégzéséig.

Tanácsadási tevékenységünk mellett a tavalyi évben már átléptük a 30 ezer oktatott hallgatói létszámot, ami visszaigazolása annak az építő munkának, amelyet budapesti és vidéki irodahálózatunkon keresztül folytatunk. Vezető tanácsadóink MBA és doktori címmel rendelkező közgazdászok, jogászok, mérnökök és olyan államigazgatásban nagy tapasztalatokat szerzett szakemberek, akik elsőként kezdték el és fejezték be az adott szakterületen szervezetfejlesztési, folyamatracionalizálási, átvilágítási projektjeiket.

Controll Zrt. - Cégünk
Amire büszkék vagyunk2024-ben már 35 évesek lettünk!

1998-ban a közigazgatásban is megkezdtük a Közös Értékelési Keretrendszer (CAF) rendszerek kiépítését, amely az önértékelési rendszer eszköztárát felhasználva segíti a hivatalvezetői kör munkáját a minőségpolitika és minőségcélok megvalósítása terén. Az önértékelési rendszereken belül a belső erőforrások elemzését az eredményértékelés követi, amely ezáltal biztosítja, hogy a hivatali tervezés minden szintjén megjelenjen a tudatos előkészítés és ellenőrzés rendszere. A CAF rendszerek ráépülése az ISO 9001 ls Ket. követelményekre együttesen biztosíthatják az állampolgári minőség követelmények tudatosabb teljesítésére irányuló politikai szándékot. Tapasztalatunk, hogy a polgármesteri és jegyzői kör örömmel fogadta azt a kormányzati elhatározást, amely a CAF rendszerek általános bevezetését elvárásként megfogalmazta.

Controll Zrt. - Cégünk
Akikre büszkék vagyunkAz "ISO" csapatunk"

A CONTROLL Holding Tanácsadó Zrt. fejlesztése önkormányzati és hatósági területeken lemérhető és elemezhető, biztosítva annak az országos tudásbázisnak a kialakulását, mellyel célunk az önkormányzati és államigazgatási területek minőség- és szervezetfejlesztésének végrehajtása, valamint működési paramétereinek javítása (ügyirat-statisztikai elemzések, új hivatali struktúra kialakítása, költségvetés-tervezési folyamatok támogatása, munkanap-fényképezés).

Az önkormányzatok által megfogalmazott igényt teljesítve építettük ki pályázatírási, koordinálási és projektmenedzsment tevékenységgel foglalkozó szervezeti egységünket, akik 2004-től a Magyar Közigazgatási Kar szakértőire vonatkozó minősítési követelmények teljesítését követően felkerült az MKK által minősített pályázati szakértők névjegyzékébe. Az önkormányzatoknak és vállalati partnereinknek eddig megírt sikeres pályázatok összértéke már meghaladta a 200 milliárd forintot.


Controll Zrt. - Kormány Tamás Kormány Tamásvezérigazgató

Cégtörténet

1989

Alapításunk éve
elsőként meghatároztuk a minőségfejlesztési tanácsadói szakma útját és fejlődési irányait.

1990

IKEA, SUZUKI, MOL, CHINOIN megbízások teljesítését követően szakmai piacvezető szerepet töltünk be egyedi fejlesztéseink által.

1995

Az 1000. sikeres minőség- és szervezetfejlesztési projektet fejeztük be.

2000

megkezdtük a CONTROLL cégek holding szervezetbe történő integrálását, tanácsadói létszámunk elérte az 50 főt.

2005

cégcsoportunk konszolidált tanácsadói és auditálási eredményei alapján megőriztük és fenntartottuk piacvezető szerepünket.

2010

100 fős tanácsadói létszámunkkal az ipari, szolgáltatói, közigazgatási és államigazgatási területeken együttesen elértük a 2000. sikeres megbízás teljesítését.

2011

rekord számú, közel 100 önkormányzatnél hajtottunk végre szervezetfejlesztési feladatokat melyek kiegészültek a közigazgatás Fejlesztési Programban meghatározott részcélok teljesítésével.

2012

júniusig a Vállalkozásfejlesztés és a TÁMOP pályázatok által biztosított lehetőségeket kihasználva 157 ügyféllel bővült pályázatírói és megvalósítói partnerkapcsolatunk.

2013

ÁROP, TÁMOP, KMOP, KDOP projekteket indítottunk el a referencialistánkban megjelölt cégeknél, önkormányzatoknál. Több mint 50 mikro-, kis- és középvállalkozást készítettünk fel a vállalati tanácsadás támogatott programján keresztül.

2014

26 projekt team - 58 tanácsadó és szakértő - 62 projekt az ÁROP és TÁMOP munkáinkon.
Az ÁROP és TÁMOP projektjeinket sikerrel lezártuk, 62 önkormányzati partnerünk pozitív visszajelzésével.

2015

növekedés, sikeres projektzárások, sikeres közbeszerzések és sikeres rendezvények

2016

megörültünk a hírnek, hogy a régi partnereink, akiket felkészítettünk és auditáltattunk az ISO 9001 szabvány szerint, újra megkeresték tanácsadóinkat és az ISO 9001:2015 új szabvány követelményeire az átállást megkezdtük. Ez több mint 525 új megbízást jelentett, ami az elmúlt évtized éves rekordját jelenti. Hajrá tanácsadóink! Hajrá új szabvány!

2017

izgalmas megbízással kezdtük az évet: Magyarország egyetlen nemzetbiztonsági szempontból is fontos megbízását nyertük meg. Projektünk kulcsszava: TEMPEST labor. Az új ISO 9001:2015 szabványra több, mint 370 régi és jelenlegi partnerünk adott megbízást, ezzel a számmal stabilizáltuk piacvezető pozíciónkat. Ha ehhez a hírhez hozzátesszük, hogy megbízást kaptunk a BKV, az Antenna Hungária és számos hasonlóan nagy, állami tulajdonú cégtől az integrált irányítási rendszerük kidolgozására, kijelenthetjük, hogy 2017. év különösen szép, csillogó karácsonyfa díszt akasztott cégünk karácsonyfájára.

2018

hosszú tárgyalási és tenderezési folyamatot lezárva megbízást kaptunk az ISO 9001:2015 szabvány szerinti irányítási rendszer kidolgozására a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Zrt-től. A projektet sikeres auditálással zártuk le. Újabb állami megbízást kaptunk a Belügyminisztérium büntetés-végrehajtási cégeitől!

2019

tanácsadóink a múlt év őszére tízezer feletti ügyfélszámunkat figyelembe véve kiemelkedő szakmai sikert értek el, hiszen az új ISO 9001:2015 szabványra történő átállást, a rendszerdokumentációk átdolgozását, az auditálások elvégzését teljes partnerkörünknél befejeztük. Erre az évre marad a rendszerműködések visszaellenőrzése, a kockázatértékelések rendszerének továbbfejlesztése. A büntetés-végrehajtás belügyminisztériumi projektjében szereplő 11 gazdasági társaságnál megkezdtük a hatékonyság-fejlesztési és költségcsökkentési projektjeinket a cipőgyártástól a ruházati termékeken át a mezőgazdasági, faipari szektorokban.

2020

Számunkra ez az év nem a pandémiával telt, hiszen egy tanácsadó cég életében a válság időszaka mindig az új üzleti lehetőségeket nyitja meg, hiszen a tulajdonosok, cégvezetők ekkor valóban érzik saját bőrükön, hogy tartalékaik működési folyamataikban rejlenek. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy ebben az évben meghatározó tanácsadói szerepkört kaptunk a Budapest Airport együttműködő partnereinél a jegykezeléstől a földi kiszolgáláson át mindazon szolgáltatási területekre vonatkozóan, amelyek a nemzetközi légiközlekedés, valamint a minőség-, környezetirányítás és munkabiztonság szabványai által működtetett és figyelembe vett folyamatokkal kell, hogy rendelkezzenek.

2021

Az előző évben több hónapon keresztül tartott annak az eddig soha nem látott méretű mentorprogramnak a tanácsadói tendereztetése, amelyet az MKIK és a SEED Alapítvány közösen koordinált. Cégünk 32 éves története és szakmaisága biztosan hozzájárult ahhoz, hogy az összes, jelentős tanácsadó által figyelt tenderen cégünket hozták ki győztesnek. Így elkezdhettük és ebben az évben is több mint 40 tanácsadó, szakértő kollégával folytatjuk közel 540 cég felkészítését a külpiacra jutás, valamint a beszállítóvá válás témaköreiben. A Kormányzat által meghirdetett gazdasági újraindítás egyik legfontosabb mentorprogramjának irányítójaként érezzük annak felelősségét és súlyát, hogy a Controll Zrt. hozzájárulhat 540 cég sikeres fejlődéséhez.

2022

a COVID éveket követően felgyorsult a szolgáltatói és gyártói partnerkörünk érdeklődése az Európai uniós pályázatok iránt. Az elmúlt évtizedek egyik legaktívabb pályázatírói időszakát oly módon zártuk le, hogy az ISO 9001 szabvány, valamint a hozzá kapcsolódó felnőttképzési programok rekord árbevételt jelentettek. Ez is visszaigazolta azt a régi állításunkat, hogy a magyar gazdaság szereplőinek fejlesztési projektjeihez elengedhetetlen az uniós források biztosítása, tanácsadói szerencsénk volt, hogy azok a képzések, melyek a felnőttképzések tekintetében elindultak, változatlan intenzitással és forrással rendelkezésre álltak.

2023

az ESG megjelenésével új tanácsadói ágazatot hoztunk létre. Vezető tanácsadói és auditori kör kezdte meg partnereink támogatását az egyre gyakrabban megjelenő beszállítói auditokon. A Magyar Parlament 2023. decemberében elfogadta az ESG-vel kapcsolatos és annak bevezetésére vonatkozó jogszabályi követelményeket, így cégünk elsőként kezdte meg a hazai autóipar és multinacionális környezetet kiszolgáló beszállítói körünknél az ESG tanácsadást és auditálást.

1989
alapításunk éve- elsőként meghatároztuk a minőségfejlesztési tanácsadói szakma útját és fejlődési irányait.
1990
IKEA, SUZUKI, MOL, CHINOIN megbízások teljesítését követően szakmai piacvezető szerepet töltünk be egyedi fejlesztéseink által.
1995
az 1000. sikeres minőség- és szervezetfejlesztési projektet fejeztük be.
2000
megkezdtük a CONTROLL cégek holding szervezetbe történő integrálását, tanácsadói létszámunk elérte az 50 főt.
2005
cégcsoportunk konszolidált tanácsadói és auditálási eredményei alapján megőriztük és fenntartottuk piacvezető szerepünket.
2010
100 fős tanácsadói létszámunkkal az ipari, szolgáltatói, közigazgatási és államigazgatási területeken együttesen elértük a 2000. sikeres megbízás teljesítését.
2011
rekord számú, közel 100 önkormányzatnél hajtottunk végre szervezetfejlesztési feladatokat melyek kiegészültek a közigazgatás Fejlesztési Programban meghatározott részcélok teljesítésével.
2012
júniusig a Vállalkozásfejlesztés és a TÁMOP pályázatok által biztosított lehetőségeket kihasználva 157 ügyféllel bővült pályázatírói és megvalósítói partnerkapcsolatunk.
2013
ÁROP, TÁMOP, KMOP, KDOP projekteket indítottunk el a referencialistánkban megjelölt cégeknél, önkormányzatoknál. Több mint 50 mikro-, kis- és középvállalkozást készítettünk fel a vállalati tanácsadás támogatott programján keresztül.
2014
26 projekt team - 58 tanácsadó és szakértő - 62 projekt az ÁROP és TÁMOP munkáinkon.
Az ÁROP és TÁMOP projektjeinket sikerrel lezártuk, 62 önkormányzati partnerünk pozitív visszajelzésével.
2015
növekedés, sikeres projektzárások, sikeres közbeszerzések és sikeres rendezvények
2016
megörültünk a hírnek, hogy a régi partnereink, akiket felkészítettünk és auditáltattunk az ISO 9001 szabvány szerint, újra megkeresték tanácsadóinkat és az ISO 9001:2015 új szabvány követelményeire az átállást megkezdtük. Ez több mint 525 új megbízást jelentett, ami az elmúlt évtized éves rekordját jelenti. Hajrá tanácsadóink! Hajrá új szabvány!
2017
izgalmas megbízással kezdtük az évet: Magyarország egyetlen nemzetbiztonsági szempontból is fontos megbízását nyertük meg. Projektünk kulcsszava: TEMPEST labor. Az új ISO 9001:2015 szabványra több, mint 370 régi és jelenlegi partnerünk adott megbízást, ezzel a számmal stabilizáltuk piacvezető pozíciónkat. Ha ehhez a hírhez hozzátesszük, hogy megbízást kaptunk a BKV, az Antenna Hungária és számos hasonlóan nagy, állami tulajdonú cégtől az integrált irányítási rendszerük kidolgozására, kijelenthetjük, hogy 2017. év különösen szép, csillogó karácsonyfa díszt akasztott cégünk karácsonyfájára.
2018
hosszú tárgyalási és tenderezési folyamatot lezárva megbízást kaptunk az ISO 9001:2015 szabvány szerinti irányítási rendszer kidolgozására a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Zrt-től. A projektet sikeres auditálással zártuk le. Újabb állami megbízást kaptunk a Belügyminisztérium büntetés-végrehajtási cégeitől!
2019
tanácsadóink a múlt év őszére tízezer feletti ügyfélszámunkat figyelembe véve kiemelkedő szakmai sikert értek el, hiszen az új ISO 9001:2015 szabványra történő átállást, a rendszerdokumentációk átdolgozását, az auditálások elvégzését teljes partnerkörünknél befejeztük. Erre az évre marad a rendszerműködések visszaellenőrzése, a kockázatértékelések rendszerének továbbfejlesztése. A büntetés-végrehajtás belügyminisztériumi projektjében szereplő 11 gazdasági társaságnál megkezdtük a hatékonyság-fejlesztési és költségcsökkentési projektjeinket a cipőgyártástól a ruházati termékeken át a mezőgazdasági, faipari szektorokban.
2020
Számunkra ez az év nem a pandémiával telt, hiszen egy tanácsadó cég életében a válság időszaka mindig az új üzleti lehetőségeket nyitja meg, hiszen a tulajdonosok, cégvezetők ekkor valóban érzik saját bőrükön, hogy tartalékaik működési folyamataikban rejlenek. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy ebben az évben meghatározó tanácsadói szerepkört kaptunk a Budapest Airport együttműködő partnereinél a jegykezeléstől a földi kiszolgáláson át mindazon szolgáltatási területekre vonatkozóan, amelyek a nemzetközi légiközlekedés, valamint a minőség-, környezetirányítás és munkabiztonság szabványai által működtetett és figyelembe vett folyamatokkal kell, hogy rendelkezzenek.
2021
Az előző évben több hónapon keresztül tartott annak az eddig soha nem látott méretű mentorprogramnak a tanácsadói tendereztetése, amelyet az MKIK és a SEED Alapítvány közösen koordinált. Cégünk 32 éves története és szakmaisága biztosan hozzájárult ahhoz, hogy az összes, jelentős tanácsadó által figyelt tenderen cégünket hozták ki győztesnek. Így elkezdhettük és ebben az évben is több mint 40 tanácsadó, szakértő kollégával folytatjuk közel 540 cég felkészítését a külpiacra jutás, valamint a beszállítóvá válás témaköreiben. A Kormányzat által meghirdetett gazdasági újraindítás egyik legfontosabb mentorprogramjának irányítójaként érezzük annak felelősségét és súlyát, hogy a Controll Zrt. hozzájárulhat 540 cég sikeres fejlődéséhez.
2022
a COVID éveket követően felgyorsult a szolgáltatói és gyártói partnerkörünk érdeklődése az Európai uniós pályázatok iránt. Az elmúlt évtizedek egyik legaktívabb pályázatírói időszakát oly módon zártuk le, hogy az ISO 9001 szabvány, valamint a hozzá kapcsolódó felnőttképzési programok rekord árbevételt jelentettek. Ez is visszaigazolta azt a régi állításunkat, hogy a magyar gazdaság szereplőinek fejlesztési projektjeihez elengedhetetlen az uniós források biztosítása, tanácsadói szerencsénk volt, hogy azok a képzések, melyek a felnőttképzések tekintetében elindultak, változatlan intenzitással és forrással rendelkezésre álltak.
2023
az ESG megjelenésével új tanácsadói ágazatot hoztunk létre. Vezető tanácsadói és auditori kör kezdte meg partnereink támogatását az egyre gyakrabban megjelenő beszállítói auditokon. A Magyar Parlament 2023. decemberében elfogadta az ESG-vel kapcsolatos és annak bevezetésére vonatkozó jogszabályi követelményeket, így cégünk elsőként kezdte meg a hazai autóipar és multinacionális környezetet kiszolgáló beszállítói körünknél az ESG tanácsadást és auditálást.