Közigazgatási auditor képzés, időgazdálkodási tréning, stresszkezelési tréning, kommunikációs tréning
ISO 9001:2015 ÖMIP minőségirányítási rendszer szabványra épülő közigazgatási auditor képzésünk felépítése:
- minőségirányítási rendszerekről általában, hazai pozitív példák, nemzetközi közigazgatási benchmark adatok
- kockázat alapú gondolás beépülése a közigazgatás irányítási rendszerének működésébe
- közigazgatási szolgáltatási folyamatok meghatározása, folyamat szemléletű szabályozási környezet kialakítása
- ISO 9001:2015 szabvány követelményeinek irányítási rendszerben való megjelenítése, dokumentálása, informatikai támogatása
- integrált irányítási rendszerek, mint a folyamatok támogatásának és kockázatértékelés alapjai és azok alkalmazási lehetőségeinek bemutatása
- a folyamatszemléletre épülő irányítási rendszer esettanulmányainak közös feldolgozása
- a folyamatos fejlesztésre épülő jegyzői, vezetői és munkatársi gondolkodás
- auditori szerepek és feladatok
- kérdezéstechnika, magatartási modellek a helyes auditori gyakorlatra épülően
- a belső auditok eredményeinek vezetés felé történő visszacsatolása
- gyakorlati feladatok, jó és rossz gyakorlati megoldások audit szinten történő közös megbeszélése
- írásbeli vizsga.
Időgazdálkodási tréningünk felépítése:
- Néhány gondolat az időről – fogalma, tulajdonságai, az idő-paradoxon
- Szokások megfigyelése
- Problémák az időgazdálkodásban
- Időkiváltás, időteremtés – a sikeres munkavégzés egyik záloga a delegálásra való képesség megszerzése
- Hatékony időgazdálkodás – módszertan
- Időgazdálkodás a közigazgatásban – gyakorlatok
Stresszkezelési tréningünk felépítése:
- A stressz „tudománya” – stresszhelyzetek, a stressz felismerése, hatásmechanizmusok
- Stresszorok – személyes, külső, belső stresszorok
- A stressz mint energiaforrás – ütközési helyzetek, érzelmi töltöttség kezelése, düh, harag építő jellegű kifejezése, átalakítása cselekvési energiává
- A stressz kezelése
- Relaxációs technikák
- Ügyfél – ügyintéző stressz sajátosságok
- Stresszkezelés a hivatalban – gyakorlat, kiértékelés.
Kommunikációs készségfejlesztés a közigazgatásban című tréningünk tartalma:
- Tanuld meg a kommunikációt! Fejleszd egyéniségedet!
- Nézzük meg, kik is vagyunk valójában!
- A kommunikáció célja és alapelvei, típusai
- Verbális és nonverbális kommunikáció
- Kommunikációs helyzetgyakorlatok
- Ha látjuk a hibáinkat, fejlesszük képességeinket!
- Ha már tudunk beszélni, akkor tegyük is azt – mi is valójában a kommunikáció?
- A kommunikáció információtartalma
- Gyakorlatok
- A tárgyalás, tárgyalási technikák
- A tárgyalás és az ügyintézés típusai, speciális elemei
- Belső kommunikáció
- Kommunikációs és tárgyalástechnikai gyakorlatok.