Felnőttképzés

Készségfejlesztő tréningek

Tanulni, tanulni, tanulni.. ismerős gondolat, melyet valljuk be, ritkán tudunk a gyakorlat nyelvére lefordítani.

A képzések célja az egy szervezetnél dolgozó munkatársak együttműködésénak, kommunikációjának erősításe, teljesítményének növelése.

  • Csapatépítés és teljesítménynövelés
  • Kommunikáció, team munka
  • Együttműködés és hatékonyság

A sikeres szervezetek vezetői folyamatosan építenek arra a tapasztalatra, mely szerint a munkatársak közötti együttműködés minősége döntő módon befolyásolja a szervezeti célok elérését. A munkatársak közötti együttműködés minőségét csapatépítéssel lehet a legjobban fejleszteni.

A csapatépítés legfontosabb területei:

  • a csoport kohéziójának felmérése és fejlesztése
  • az együttműködési szint növelése
  • a csoport tagok közötti kapcsolatrendszer feltérképezése és hatékonyabbátétele
  • a csapatépítés lényege az, hogy minél komfortosabb, minél kreatívabb és minél koncentráltabb légkört hozzon létre a vezető és a csoport

A csapatépítés eredményeként a résztvevők:

  • megismerik a csapatban betöltött szerepüket, ezáltal hatékonyabban vesznek részt a csapatmunkában,
  • reálisabbá válik az önértékelésük, nő az együttműködési készségük és tolerancia szintjük,
  • képesek komfortzónájuk tudatos, célszerű megváltoztatására.

Teljesítménynövelő workshop

  • a teljesítménynövelő workshop során közösen tárjuk fel a tagok közti együttműködés lehetséges konfliktusforrásait,
  • a workshop eredményeként feladatmegosztási és akcióterv készítésére nyílik lehetőség, melynek segítségével nagyobb mértékben lesznek képesek a közös munkára, javul az együttműködés, nő a koordináció színvonala

Tevékenységünk:

  • trénereink biztosítják a fenti szakmai szempontokra adandó válaszok könnyen érthető, náha nevetős, ritkán sírós, de elviselhető válaszadási folyamatát, melyben főszereplőkké maguk a hallgatók válnak, de erre csak a hazautazáskor jönnek rá
  • képzési tananyaggal és/vagy ha kell, e-learning módszerrel biztosítjuk a leghatékonyabb időfelhasználást, hogy ne jegyzeteléssel töltsék az idejüket a hallgatók