A szervezetfejlesztéssel és különösen a közigazgatással foglalkozó tanácsadók kezében ez a tevékenység a „véres kard”. A XXI. század közigazgatás-szervezése kormányprogramokkal, határozatokkal, miniszteri felügyelettel és rendeletekkel Ãrja körül a központilag vagy helyi irányÃtásban lévÅ‘ közigazgatási szervek működését és különösen azok hatékonyságát. Az ISO 9001 önkormányzati minÅ‘ségirányÃtási rendszerek kialakÃtásában közel 900 önkormányzatnál szereztünk annyi gyakorlatot, hogy mára képesek vagyunk egy adott önkormányzat vagy minisztériumi szervezet jogszabályi feladataiból leképezni az optimális szervezeti kereteket, hozzárendelni azokat a működési szabályokat, amelyek az adott feladat ellátásához elengedhetetlenül szükségesek. Ha a szervezetfejlesztÅ‘ munkánk – különösen annak leÃró jellege – csak arra terjedne ki, hogy a meglévÅ‘ működési modellt rögzÃtjük, nem teljesÃtenénk teljes körűen ügyfeleink elvárásait.
A szervezetfejlesztéssel és különösen a közigazgatással foglalkozó tanácsadók kezében ez a tevékenység a „véres kard”. A XXI. század közigazgatás-szervezése kormányprogramokkal, határozatokkal, miniszteri felügyelettel és rendeletekkel Ãrja körül a központilag vagy helyi irányÃtásban lévÅ‘ közigazgatási szervek működését és különösen azok hatékonyságát. Az ISO 9001 önkormányzati minÅ‘ségirányÃtási rendszerek kialakÃtásában közel 900 önkormányzatnál szereztünk annyi gyakorlatot, hogy mára képesek vagyunk egy adott önkormányzat vagy minisztériumi szervezet jogszabályi feladataiból leképezni az optimális szervezeti kereteket, hozzárendelni azokat a működési szabályokat, amelyek az adott feladat ellátásához elengedhetetlenül szükségesek. Ha a szervezetfejlesztÅ‘ munkánk – különösen annak leÃró jellege – csak arra terjedne ki, hogy a meglévÅ‘ működési modellt rögzÃtjük, nem teljesÃtenénk teljes körűen ügyfeleink elvárásait.
A működési folyamatok tekintetében a költségek csökkentése, az ügyintézési határidÅ‘k rövidÃtése, az ügyirat statisztika egyéb adatainak javÃtása ugyanúgy elvárásként fogalmazódik meg, mint az önkormányzatokat körülvevÅ‘ intézményi környezet működésének hatékonysága. Ezért a CONTROLL Zrt. 2000-es évek elején kifejlesztette közigazgatás működés-fejlesztési programját, melyben a fÅ‘- és támogató folyamatok vonatkozásában teljes körű elemzést hajtunk végre, legyen az önkormányzat – polgármesteri hivatal vagy önkormányzat – intézményrendszer vonatkozása. Ezeket a folyamatokat ügyintézési és tevékenység mélységig kibontjuk, majd újból összerakjuk a hatékonyság és a költség-racionalizálás szempontjait figyelembe véve.
Büszkék vagyunk arra, hogy Debrecentől Győrig, Egertől Békéscsabáig a referencialistánkban található önkormányzatok megtiszteltek minket közigazgatás-szervezési és racionalizálási feladatokkal, melyek eredményei honlapunkon olvashatóak.
Kérjük, látogassa meg közigazgatási referencialistánkat és egy Önnek ismert szervezetet hÃvjon fel, kérdezze meg, miként irányÃtottuk team munkájukat, milyen eredményeket értünk el közösen!