Ismét megkezdődött Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának felkészítése az őszi auditra
Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Magyarország legrégebben auditált önkormányzata, egyben az ország második legnagyobb hivatala, több mint 600 fős létszámmal. Az Integrált Irányítási Rendszere országosan példaértékű, amelybe a CAF (Common Assessment Framework) önértékelési modell is beépítésre került, biztosítva ezzel a szervezeti működés magas minőségét és a fenntartható fejlődést.
Cégünk ismét megkezdte Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának felkészítését az ősszel esedékes integrált ISO auditra, amely az MSZ EN ISO 9001:2015 minőségirányítási és az MSZ EN ISO 14001:2015 környezetközpontú szabványok szerint kerül lebonyolításra.
A jelenlegi projekt keretében átfogó dokumentáció-felülvizsgálatot végzünk, valamint részletes helyszíni elemzésekkel támogatjuk a hivatalt annak érdekében, hogy az őszi időszakban sorra kerülő audit felülvizsgálat során megerősítést nyerjen a szabványoknak való megfelelőség. Az audit felülvizsgálat rövid időtartamú, így a projekt célja a már meglévő megfelelőség fenntartásának biztosítása és a szükséges aktualizálások elvégzése.
Cégünk büszke arra, hogy a hivatal megbízható partnere immár több mint két évtizede. A Controll Zrt. 1996 óta több mint 900 önkormányzati intézmény számára nyújtott tanácsadói és audit-szolgáltatásai során szerzett tapasztalatával segíti partnereit a hatékony, szabványorientált működés kialakításában és fenntartásában.